Välkommen till mitt kök

Jag visar bilder från vår lägenhet innan flyttkaoset bryter ut i början av juni. Sovrum, hall och vardagsrum finns att se här. Nu tänkte jag visa vårt kök. Skåpsluckorna är förvånansvärt tomma med tanke på alla lappar som tidigare prytt utsidorna (förresten jättekul att jag i inlägget jag länkar till ber om ursäkt för att jag inte visat min lägenhet än.. tog bara tre år haha).
 
Såhär ser det ut när du står i dörröppningen
 
På hyllorna till vänster lägger vi saker vi inte orkar göra av. Brukar oftast vara överfullt. Drapriet för sopsorteringen har min fina mamma sytt i samma tyg som stolsdynorna.
 
Köksbänken ser ut såhär
 
Och det var väl det ungefär. Tänkte visa badrummet också egentligen men det är svårt att ta fina kort på något som är så fult.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0