Välkommen hem till mig

Om ungefär en månad flyttar vi. Då passar det sig väl bra att visa hur jag har bott de senaste tre åren. Många visar ju sina lägenheter när de precis flyttat in, men för oss har det väl tagit ca 2,5 år att bo in sig. Jag passade på att ta några kort nu innan vi börjar packa ned allt vi äger. Och så har jag dessa bilder att se tillbaka på så att jag kommer ihåg min första lägenhet.
 
Såhär ser det ut när en kliver innanför tröskeln. Badrum till vänster och kök till höger, men vi vandrar vidare in i sovrummet som ligger till vänster längre fram.
 
Sovrummet ser det ut såhär. Foto taget över dörren. Garderobsvägg mittemot fönsret. Denna 105-säng har min sambo och jag delat på i tre år. Min sambo har alltså fått sova många nätter på nattduksbordet
 
Ovanpå byrån står lite smått och gott som jag tycker är fint
 
Vardagsrummet finns mittemot sovrummet. Om du sover över får du sova på luftmadrass framför fönstret
 
Här har jag min egen hörna kan man säga. Här pluggar och sjunger jag. Eller bloggar, som jag gör nu
 
I soffan sitter vi och till bokhyllan går vi om vi vill se en film, läsa i kurslitteratur eller titta på lilla torsbyvätten som brukar titta tillbaka
 
Toalett och kök tar vi en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0