När inköpslistan kompletteras i huvudet

En dag på väg till affären kom jag ihåg att jag skulle köpa köttbullar. Köttbullar var dock inte uppskrivet på inköpslistan men jag tänkte att det skulle jag väl komma ihåg ändå, ni vet. Det var ju bara en ouppskriven sak (redan nu kan ni väl ana hur det här ska sluta..). Började nynna på "Köttbullevisan" från Madicken vilket kändes väldigt praktiskt.
 
Vandrade bland varorna och plockade typ gurka och spenat och ost.
"Köttbullar köttbullar köttbullar ge mig mera köttbullar"
 
Valde bland ketchup och bröd och ägg.
"..massvis med köttbullar, ge mig mera.."
 
Står i kassakön.
"Nu genast vill jag ha köttbullar för dom sma.." JUST DET!
 
Går ur kön för att ta de där jäkla köttbullarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0