Saker blir gjorda när annat borde prioriteras

Anledningen till att bloggande uteblivit i 23 dagar är för att hemtentor skrivs och i och med detta skriver jag helst inga några ord i onödan, så att säga. Vill bara kräkas över att försöka formulera meningar som låter någorlunda vettiga. Men här är jag ändå trots att sista hemtentan för terminen ännu inte är inlämnad. Hur kommer det sig? Vet inte faktiskt. Kanske för att jag just nu gör allt för att slippa skriva på den där saken som aldrig blir klar.
 
Här är saker jag gjort för att slippa skriva:
  • Crepes. Finns ju inget som tar så lång tid som att göra crepes. När en maträtt är klar (pannkakorna) så får en inte börjar äta utan då ska det blandas och rullas osv.
  • Läst om massa annat i min kurslitteratur som inte alls har att göra med det jag ska skriva om. Men visst står där vettiga saker. Min ursäkt är att det aldrig är fel att lära sig något nytt.
  • Sett på Let's Dance som plötsligt blev otroligt intressant och spännande.
  • Skrivit en låt. Såklart. Musikflow hänger alltid ihop med att jag egentligen inte har tid.
  • Sorterat min plastpåselåda, vilket måste vara den tråkigaste aktiviteten en kan ta sig för (förutom att skriva tenta då tydligen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0