Min dator överraskar

Konstigaste saken hände nyss. Jag satt och skrev på min hemtenta (nej, jag vet.. fortfarande inte klar..) och helt plötsligt från ingenstans kommer en webbkamera fram. Jag möts av den här uppenbarelsen på skärmen:
Chockad med klassisk tentalook (dvs. ingen-kommer-att-se-mig-idag-standarden)
 
Som jag har letat efter den där kameran. Jag fick alltså min dator i 18-årspresent och har aldrig hittat den inbyggda webbkameran. Har sökt på alla möjliga saker för att få fram den men inte på över fyra år har jag lyckats. Hade till och med givit upp och tänkt att där är nog ingen kamera ändå. Och så dyker den bara upp helt plötsligt.
 
Se där. Trodde att jag och datorn kände varandra utan och innan vid det här laget men vi har tydligen fortfarande dolda egenskaper som kan förvåna den andra. Ser fram emot en fortsatt utvecklad relation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0