Godkänd tenta, varm sallad och James Blunt

Fint att kunna åka hem till Stockholm en sväng och stundtals komma ur den där student/tenta/pluggbubblan som ständigt omger mig annars. Har hittills haft vackra dagar minsann. Mobilbilder återspeglar inte riktigt magin, men i alla fall så pass att jag själv kan känna känslan.
 
Min resa började med att packningen fick följa med en sväng till skolan på en planerad pluggdejt. Skrev om ortopedi och hämtade ut senaste tentan som nog var den svåraste hittills. Tänk att jag klarade den! En sådan lättnad. Minisemestern började med andra ord bra. Jag reste genom ett vackert höst-Sverige, kom hem och kramade mamma och pappa. Sedan var det sovdags.
 
Åkte dagen efter hem till en fin syster som bjöd på varm höstsallad och vi såg på Så som i himmelen. Alltså vilken fantastisk film det egentligen är.
 
På kvällen var det konsertdags! Här sitter vi på Hovet och väntar med spänning.
 
Och det var otroligt vackert allting!!! Allt förutom bilderna jag tog iofs, men den där ljusa är James Blunt, lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0