Jag är fan BÄÄÄÄST!

Är så glad just nu så nu får ni vara glada för min skull! Fick ganska precis veta att jag är godkänd på min första egna alldeles individuella hemtenta!!! Jag hade liksom kunnat missuppfatta uppgiften och så får jag NÄSTAN VG. True story. Hade jag bara skippat tanken att "aldrig att jag får VG på det här.. så en till vetenskaplig artikel behöver jag väl inte slänga in" hade jag fått VEEEGEEE! HÖGSTA BETYG! PÅ MIN FÖRSTA HELT EGENSKRIVNA TENTA! Asså dör av extas. Är så stolt över mig själv. Fick veta detta i min ensamhet så jag sprang runt helt galen i min lilla tvåa och ringde mamma och pratade nonstop i tio minuter utan att andas emellan ungefär för att jag behövde få ur mig så mycket lycka.
 
Måste dela med mig av sammanfattningen för att jag är så stolt. Ibland får man skryta lite faktiskt. Jag somnar gott inatt.
 
"En mycket väl genomförd uppgift med ett excellent språk, väl genomförd problematisering som också går på djupet. God referensteknik i text men upprepade felaktigheter i reflista. Arbetet väl kopplat till sjuksköterskans professonalitet. Tyvärr endast två vetenskapliga artiklar använda annars hade du fått VG"

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Hoppas att du får en trevlig vecka! :)

2014-02-10 @ 16:36:09
URL: http://fames.se/Emmaalexandras
Postat av: The Revolt

hahahah jag förstår din känsla xD att bli positivt överaskad är helt jävla awesome!!:DD

Vad var vetenskaplig artikel du skulle skriva?:D

Svar: haha alltid kul då folk kan koppla ngt till mina inlägg xD

2014-02-23 @ 15:24:39
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0