Bussresa + spotify = lycka

Jag åker just nu en så himla fin bussresa. Jag kan inte göra annat på bussen än att sitta på min plats, titta ut på ett mörkt Sverige och lyssna på musik. Ingenting annat tar min uppmärksamhet. Det var så länge sedan som jag bara kunde sitta och göra exakt det här. Så länge sedan att det kommit massor med nya album som jag inte hunnit lyssna igenom. Tänk så mycket bra musik det finns. Och tänk så bra att spotify finns. Det är mina mest värda spenderade nittionio kronor i månaden.
 
Man hinner lyssna igenom många album mellan Kalmar och Stockholm. Dessa fem timmar och fyrtio minuter ger mig tid att lyssna på James Blunt, Maria Mena, Veronica Maggio, Sara Bareilles och (såklart) John Mayer som alla släppt fantastiska album de senaste månaderna. In och lyssna!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är så mysigt att åka buss och lyssna på musik :-) Harmoniskt på något vis! Ha det bra

2013-10-24 @ 15:19:27
URL: http://kaffenittiotalisten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0