Jag mailade ICA precis

Hej ICA!

Det råkar vara så att jag är himla förtjust i ICAs egna drickyoghurt med persika och passionsfrukt. Den har verkligen precis den perfekta smaken! Mums! Däremot är drickyoghurten med vaniljsmak inte en favorit. (Man kan inte gilla allt. Den är säkert någon annans favorit.) Nu till mitt lilla problem.

Drickyoghurten med persika och passionsfrukt och drickyoghurten med vanilj har väldigt lika förpackningar. När mamma handlar har jag sagt till HUR MÅNGA GÅNGER SOM HELST att titta efter ordentligt men ändå kommer hon hem med fel ungefär hälften av gångerna. "Men jag köpte ju den gula" säger hon.

Det kan absolut vara så att min kära mor är lite för närsynt för att lägga märket till dessa olikheter men jag vill bara göra er medvetna om att detta problem kan uppstå med följande vara. Jag tycker därför att det skulle vara trevligt om förpackningarna kunde bli mer olika. Tack för att ni läst! Tack för underbara varor och butiker och reklamer.

Er trogna kund
Elin Jansson 18 år



Trackback
RSS 2.0