Musikbokhyllor från golv till tak

I fredags gick jag till biblioteket för att ta reda på om min kommun hade någon information att erbjuda till mig om joddling, till mitt projektarbete. Bibliotikarien blev jätteengagerad i sitt letande. Aldrig, under hennes många år, hade någon frågat henne om joddling förut. Hon hittade dock inget. Där har vi både för- och nackdelar med mitt projekt! Det är så unikt att det blir spännande, men det finns knappt någon information. Buhu. Jaja.

Dock berättade hon om ett MUSIKBIBLIOTEK inne i stan. Ett musikbibliotek? WOW! Varför visste jag inte om det? Jag älskar att hänga vid musikhyllan i biblioteken. Ett helt bibliotek med bokhyllor fulla med musik känns ju som en liten del av himmelen! Jag kan meddela er om att det ligger vid S:t Eriksplan. Jag kan knappt vänta tills jag ska dit! Där borde jag hitta lite joddlingsinformation också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0