Ett tillfälle att skicka 50 st msnskrattgubbar

Jag måste berätta värsta grejen! Jag bara sitter och skrattar och skrattar åt det HELA TIDEN! Håll i er nu för det är grovt! Kul, väldigt äckligt och HELT SJUKT! En som gick i min klass från början, men bytte skola, har nu under den här veckan ÄTIT BAJS! HAHAAHAHA! FATTAR NI!? ÄTIT BAJS! ASSÅ JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR XDXDXD Fyfan vad grows! Vad för bajs? HUNDSKIT! Det finns filmbevis och två vittnen. ASSÅ HAN HAR ÄTIT BAJS! Jisses. Han tog inte lite heller. FETASTE TUGGAN! Enligt bilderna iallafall XD Vissa människor är bara fööööööör sjuka XD Jag kan inte sluta skratta. Asså jag vet inte vad jag ska säga mer. Det står liksom klart för alla redan hur sjukt det är! Hur fan kommer man på en sådan grej? Shit pommes XD Vill ni se det hemska så sök på "Zmuff" på bilddagboken och se bilderna på 16 augusti. SÅ VÄRT! Läs alla kommentarer också. VÄRT!

En upprepning: EN SOM GICK I MIN KLASS FÖRUT HAR ÄTIT HUNDSKIT! No shit XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0