Sagan om JYSK-ballongen

På IKEA igår  var det ett snöre som kittlade pappa i naveln (nej, okej på axeln) ifrån taket. Han tittade upp och fann en heliumballong som hängde i taket. Vi skrattade gott åt att personen som haft ballongen innan antagligen inte hade kunnat nå den. HAHA! Vi är liksom långa familjen. Vi band fast ballongen på vagnen och gick med den hela vägen runt på IKEA. Ballongen fick åka med hem till mig. Jag släppte upp den i taket till övervåningen och såg den stiga mot taket. Sedan hämtade jag den och släppte ballongen igen. Lättroad.se. Jag dödade dock min Jyskballong genom att suga ur all luft. Jag hade iallafall kul när jag gjorde det. Ballongtorterare kallas jag numera. Förresten går det inte att kicka med en heliumballong speciellt bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0