Grattis Magdalena på födelsedagen!

Typ en vecka försent! FÖRLÅT för det D: Klart att du ska få ett eget litet blogginlägg ändå. "Allt annat känns puckat". Det är så självklart eftersom du är en utav mina närmsta vänner! Vi sov i samma barnvagn på dagis, gick i samma klass från årskurs tre till fem och har sjungit i samma kör i tio år. Jag hoppas att vi blir vänner för evigt! Vi ska sitta på ålderdomshemmet och kunna tänka tillbaka på tiden då vi var unga. Vi barn ska leka med varandra. Våra barnbarn ska gifta sig med varandra.. typ. Jag har tittat igenom massa bilder precis. Vilka minnen vi har! Ändå har jag bara bilder tre år tillbaka i tiden och framåt på datorn. Det finns så mycket mer bakåt i tiden också. Det är så fantastiskt när jag tänker på det! Jag vill aldrig glida ifrån dig! ALDRIG! Du är så jävla underbar <3

Det var svårt att välja ut bilder. Därför blev det tusen! Jag har ändå försökt rensat bort några men dessa ville jag ha med.. ! =D






Queenmusikalen april 07
















England April/Maj 08 <3






Julkul 08


Tyskland Okt 08




Köpenhamn 07


Malmö 07 <3

Kommentarer
Postat av: julclaude

Grattis till henne i efterskott...vilka härliga och fina bilder, det är så fina minne :)

2009-12-06 @ 13:35:22
URL: http://vanissajulclaude.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0