Datakunskap

Det började bli trångt uppe I himlen, så det bestämdes att endast de som hade haft en riktigt dålig dag när de dog skulle släppas in. Sankte Per stod som vanligt och tog emot de som ville komma in:  "På vilket sätt dog du?", frågade han första mannen för dagen. "Åh, det var hemskt", svarade mannen. "Jag var säker på att min fru hade en affär så jag åkte hem för att ta dem på bar gärning. Jag letade i hela lägenheten, men kunde inte hitta honom någonstans, så jag gick ut på balkongen - vi bor på åttonde våningen - och där hittade jag honom hängandes på utsidan av balkongräcket. Jag hämtade en hammare och slog honom över fingrarna - han ramlade ner men landade i ett stort buskage, så jag gick in och rullade kylskåpet över räcket så att det landade på honom och krossade honom. Påfrestningen av att göra allt det där gav mig en hjärtattack så jag dog knall och fall."
Sankte Per kunde inte göra annat än att hålla med om att mannen haft en ganska rutten dag och eftersom det var ett svartsjukemord han hade begått så bestämde sig Sankte Per för att släppa in honom. Strax därpå kom det en till man. "På vilket sätt dog du?", frågade Sankte Per.
"Usch, det var riktigt hemskt" svarade mannen. "Jag gjorde Aero-Bics på balkongen till min lägenhet på nionde våningen, när jag plötsligt stukade foten och halkade över räcket. Jag lyckades dock få tag I räcket till balkongen våningen under, men då kom det någon jävla galning och började slå mig över fingrarna med en hammare. Lyckligtvis landade jag i ett stort buskage när jag föll, men då öste killen ett kylskåp över mig så att jag krossades och dog."
Sankte Per skrattade gott åt historien och släppte in mannen.
Medans han fortfarande torkade tårarna ur ögonen kom det en tredje man. Sankte Per harklade sig och frågade i vanlig ordning... "På vilket sätt dog du?"
Mannen började sin historia..."Okej, tänk dig följande: Jag sitter naken och gömmer mig I ett kylskåp..."

Tragisk och ytterst osannorlik historia men jag gillar den ändå :D

Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAHAHAHAHAHA SKÖNASTE!! XD

2009-02-10 @ 19:26:49
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0