Jag fattar typ inget men .. : )

Jahapp. Tänkte inte skriva något om dagen eftersom jag inte har gjort något men jag vill iallafall orpva bloggandet här på blogg.se. Har förut bloggat på nogg.se med samma användarnamn men när nogg igår var konstigt eller något sådant så tänker jag från och med nu DISSA nogg. Det kanske blir svårt eftersom jag är så fäst vid den lilla betydelselösa hemsidan som Lina lurade mig att fixa en användare på. Hade precis överskridit mina hundrade inlägg där på nogg. Jag är ju seriöst BÄST på att blogga.. eller innehållet är väl inte det bästa som ni redan har exempel för men jag skriver mycket iallafall (a) Just nu känns det ändå ganska meningslöst att skriva. Dels för att ingen läser (ingen läste på nogg.se heller men iaf xD) och dels för att jag inte har något att skriva om. Nu skulle jag vilja spara inlägget och se hur det blir men jag vill ju skriva mer sedan. Vet inte om man kan redigera inlägget senare. Nu sparar jag ändå och ser hur det blir. Kanske fortsätter skriva på ett nytt inlägg om jag pallar men är ganska trött. Kan man redigera inläggen tänker jag fylla på detta inlägg lite till och ta bort den text jag skrivit om.. någonting som jag inte kan formulera.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahah XD "som lina lurade mig..." ahhahah XD (6)

2008-06-14 @ 22:35:22
URL: http://linasdreamplace.blogg.se/
Postat av: Erika

mohahha, första inlägget avklarat ;D

2008-12-21 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0