Min födelsedag

Den 23 september stod väldigt lite skola på schemat och hela dagen var den lördagigaste onsdagen jag varit med om tror jag. Kanske blir torsdagen den söndagigaste. 
 
Blev väckt med serverad frukost såhär fint
 
Jag och den här personen vandrade till ett närliggande piano efter en fridfull födelsedagsmorgon
 
Vi gick på gratiskonsert
 
Till middag blev det födelsedagsmat med det här fantastiska matsällskapet
 
Och här är mina presenter som folk skickat och omsorgsfullt slagit in till MIG. Alltså <3
 
En förträfflig födelsedag, som ni förstår.
Och plötsligt var jag 23 år.
Det var jag inte igår.

Kommentarer
Postat av: VERONICA - fashion blog

Men gud så underbart! Grattis fina du! :) Vad härligt!!

Svar: Tack så mycket!
ElinThePelin

2015-09-27 @ 15:37:14
URL: http://vveronicas.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0