Vi är seriebesatta

Efter rekommendationer från nära och kära bestämde jag och sambon att vi skulle börja titta på thrillerserien Homeland. Vi DÖR vad bra det är. Vi är helt sålda och väldigt beroende pga. så fängslande och fantastiskt. Fast vi var inte så taktiska när vi började titta. Eftersom det är så spännande kan vi plöja lite för många avsnitt i rad. Igår kväll såg vi en så sjuuukt adrenalinrusig säsongsavslutning och vet ni vad? Vi har ingen fortsättning att titta på. Plötsligt skulle vi gå och lägga oss utan en aning om hur det ska gå för alla. Jag sov inte mycket inatt alltså. Låg och grubblade på hur det kunde bli som det blev och försökte lösa problemen i serien. Kanske inte är bra för mig det här. Eller så får jag öva på att skilja fiction från verklighet. 
 
Igår var en fin kväll med bra serie och goda bullar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0