Nässelsoppa och cykla utan händer

Har i dagarna kunnat bocka av lite saker från min bucket list som jag skrev 2008. Älskar att bocka av saker på listor. Visst är det en härlig känsla? Igår tillagade jag + åt nässelsoppa.
 
Nässlorna när de ÄNTLIGEN slutade brännas
Det färdiga resultatet som blev förvånansvärt gott! Lätt att göra också, när nässlorna väl var plockade (vilket tog en evighet)
 
Dessutom har jag lärt mig en sak som jag aldrig trodde skulle gå. Jag har övat och övat hur mycket som helst men många gånger konstaterat att jag helt enkelt är för feg. MEN. Nu kan jag det här:
Så stolt. Tog sjukt många gånger att få en bild på det dock
 
Klyschigt men vettigt budskap: Ge inte upp!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Jansson

Ge inte upp! Försök igen! Det tror jag att du har peppats med ovanligt mycket mitt älskade barn. Det sitter tydligen. Kram

Svar: Det har du rätt i fina mamma!
ElinThePelin

2015-06-01 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0