Finbesök hemifrån

Under Kristi himmelsfärdshelgen var mina underbara föräldrar och besökte dotter Elin som befinner sig 50 mil bort från sin hemort. Vi hann med en massa spännande! Vi kramades såklart, och så tog vi oss en sväng till Kalmar slott och södra Öland. Så fikade vi även på Kalmars mysigaste fik (säkert). Självklart monterade vi även ihop lite möbler också för det behövs tydligen alltid göras när jag har sådant finfrämmande. Jag har numera en vacker tv-bänk och lampa över soffbordet. Vilken lyx!
 
Förhoppningsvis får jag komma hem till Stockholm kommande vecka. Det beror på om jag klara min praktiska kliniska examination imorgon som är sista provet innan sommaren och som jag får magknip av när jag tänker på det. Jag är sååå nervös! Jag borde försöka sova lite nu så att jag är skärpt till morgondagen.
 
Titta så fina de är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0