Peppad inför framtiden

Goddag! Nu kommer ett lite gladare inlägg än det förra. Saker har nämligen börjat ordna upp sig. Jag har fått en lägenhet! Min allra första och alldeles egna lägenhet. Jag insåg att den var min igår, när jag monterade upp mitt allra första och alldeles egna köksbord i mitt alldeles egna kök. Jag fick lägenheten för sex dagar sedan så nu börjar det liksom bli ganska fint och mysigt i den. 
 
Den här veckan har varit en introduktionsvecka på universitetet. Det kommer nog att bli tufft det här, men jag är så sjukt taggad! På måndag ska vi börja läsa om den fantastiska människokroppen. Det ska bli kul. Det är så häftigt hur allt bara klaffar i kroppen. Hur alla miljarder celler samarbetar. Vi får se när jag skriver nästa gång. Har just nu inget internet så jag lånar min pojkväns dator (TACK <3) men jag hoppas att jag tar tag i internetfixandet så snart som möjligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0