En långhelg i London väntar

Alldeles strax ska bege oss mot Arlanda och sedan ta flyget till LONDON! Jag har skrivit klart instuderingsfrågorna till de föreläsningar jag missar och det var lycka när jag märkte att det bara var 43 frågor istället för 86 (för läraren hade lagt upp samma dokument två gånger). Liksom FLOW! Jag kan alltså känna mig alldeles ledig hela långhelgen och bara njuta av den nya staden och det faktum att jag och John Mayer kommer vara i samma rum (ett väldigt stort rum visserligen..) och att jag kommer höra honom sjunga LIVE!
 
Mina känslor inför London från representeras via den här bilden, som visserligen är gammal, men jag tycker den beskriver hur det känns.

Kommentarer
Postat av: The Pirate

Awesome!

2013-10-27 @ 10:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0