Nio månader och 52 kvitton

Från min Kalmarvistelse sparade jag alla kvitton. Alla kvitton från matbutiker satte jag upp på anslagstavlan. Sjukt nödvändigt. Eftersom att jag ändå redan hade samlat dem tänkte jag att jag kunde ta reda på vad som egentligen stod på dessa kvitton.
 
Många besök på ICA som låg tio minuter från skolan har det blivit
Vad handlade jag egentligen? Jag har tittat på de populäraste varorna och de två överlägset mest handlade varorna var skogaholmslimpan och standardmjölk. Blev inte speciellt förvånad. Jag har handlat 34 skogaholmslimpor och 30 mjölkpaket. Dessutom är det inte alltid jag som betalat mina varor. Kan mycket väl ha varit fler handlade. Tänk er liksom. 34 limpor och 52 kvitton. Det blir inte många kvitton utan limpor.
 
De fanns kvitton som såg ut såhär:
Sedan hade jag det viktigaste

Bodde förresten varken i Caedb eller Seieseiy men det kanske ni förstod (efter att ni googlat upp dessa platser). Egen fantastisk redigering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0