En bra grej

Jag älskar skogaholmslimpan. Skulle kunna äta endast den resten av livet tror jag. Åtminstone om påläggen varierade. Det är en av anledningarna till att skogaholmslimpan är så fantastisk. Nästan alla pålägg passar på brödet. Just nu är jag i en mjukostsfas. Skogaholm och Kavli mjukost och jag mår som en prinsessa. En sådan där tub tar dock slut på en gång. Jag klagade över detta för ungefär alla i min närhet och fick på så sätt reda på att mjukosten finns att köpa på burk. Det var jag såklart tvungen att undersöka.
 
Skogaholmslimpan och Kavli mjukost <3
 
Och mycket riktigt. Burken med mjukost existerar. Nu räcker mjukosten lite längre! Åtminstone några dagar. Tänkte att jag var tvungen att berätta detta i bloggen. Jag såg nämligen att det var hela TVÅ INLÄGG sedan jag skrev om mat. Hur klara ni er utan att veta vad jag äter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0