Tänk att jag faktiskt kom in



Jag ska flytta till utkanten av Kalmar i höst. Känns så himla bra! Men väldigt orealistiskt. Det är väl så det ska vara. Jag kom faktiskt in på alla skolor jag sökte. VARENDA EN! Helt sjukt. Det var bra för självförtroendet. Jag valde den i Kalmar för att de verkligen hade engagerat sig och läst mitt brev och verkade bry sig om vad jag hade att säga. Det satt två lärare med bara mig i ett rum i en och en halv timme och vi pratade och sjöng tillsammans. Att de orkade. Det kallar jag engagemang. Dessutom låter kursen helt underbar och skolan är riktigt fin. Det ska bli så spännande :):)):):):):)):)::)

Kommentarer
Postat av: Magda

jag är imponerad och stolt men inte det minsta förvånad över att du kom in på alla :D och grattis ännu en gång! <3

2012-05-29 @ 09:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0