Ungefär såhär är det nu

Jag sitter på jobbet och har värsta rasten. Efter jobbet ska jag ha körlektion och boka om min uppkörning för tredje gången.. men man måste väl för fan få priotera viktigare saker än körkort. Jag tror att det är måndag hela tiden och så blir jag glad när jag inser att det faktiskt redan är torsdag. På fredag tar Marie studenten. Det ska firas! På lördag ska My döpas och faster Elin ska sjunga i kyrkan. Nästa vecka åker jag till Värmland.

Det händer lite saker sådär och det är ju trevligt. Vädret vet man aldrig var man har. Det är kul.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

tusen tack snälla för din goa kommentar, jag blev GLAD! kramis :-)

2012-06-09 @ 21:14:54
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0