Minitripp till Värmland

I onsdags natt åkte jag, mamma och pappa till Värmland. Jag körde de första 18 milen. Jag ägde. Typ. Igår kom vi hem. Det blev en snabbvisit. Brukar tycka att det blir för kort att vara i Värmland mindre än en vecka men det blev alldeles lagom denna gång. Jag tog ungefär tre kort när jag var borta. Här är ett av dem. Anledningen till att Värmlandsvistelsen blev av.


Grattis kusin Lina! Du är grym!

Annat värt att nämna om Värmlandsvistelsen är att jag fick ta del av det godaste efterrättsbordet man kan tänka sig. Jag skulle ha tagit ett kort på det också men jag var antagligen för upptagen med att äta.

Kommentarer
Postat av: Peter

Har du fått "lappen" nu? Grattis isåfall!!

/Peter

2012-06-20 @ 14:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0