Wallmans salonger

Igår var modern, fadern, systern och jag och åt på Wallmans. De som serverar uppträder också. De var sååååå duktiga och sjöng sååå bra! Det var helt i min smak. Det var många ganska otippade låtar som inte är så kända men som jag av någon anledning har hört. Sedan var det mycket känt också såklart. Vilka sångtekniker. Wow! Vilken show. Men maten var inte sådär jätteunderbar som jag hade hoppats och det var överdrivet dyrt så jag skulle ändå inte rekommendera det. Fast vi hade kul!


Fadern och systern. Jag sade faktiskt till att jag skulle ta kort men de brydde sig inte


Modern och Elin. Vi skrattade så åt denna bild. Modern berättade inte att hon gjorde en min så det såg vi först efteråt. Söt.


Jag tog bara kort på de medverkande när de var halvnakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0