Hur har veckan varit?

En vecka har gått. Jag lever fortfarande drömmen. Jag har precis haft musikteori vilket jag älskar. Blir alltid så himla lycklig efteråt! Före musikteorilektionen repade jag och "min gitarrist" på en låt. Det känns jättebra! Det är så kul att sjunga och få instruera någon exakt hur man vill ha det.
 
Det är ungefär det jag har gjort idag. Har bara gjort roliga saker hela veckan faktiskt. Igår sjöng vi i tre timmar och därefter hade vi ett fyspass och även ett poweryogapass. Det var såååå härligt att få röra på sig! Jag har bara en tråkig sak att berätta. Det verkar vara så att jag har glömt min kamerasladd hemma. Hittar den ingenstans.
 
Jag har dock inte förstått att jag liksom ska bo här. Känns som att jag är på ett läger eller liknande och ska åka hem om cirka en vecka. Undrar när jag börjar förstå att jag inte kommer att se mamma och pappa förrän om TRE MÅNADER! Det är sjukt lång tid ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0