Munspelandet vände världen upp-och-ned

Om jag spelar fel i varenda låt för att jag är nervös? Näe. Jag har aldrig klarat någon av låtarna utan att spela fel. Hur ska man komma ihåg om man skulle suga inåt eller utåt? Och inte komma åt tonen som ligger precis bredvid? Det är knepigt det där men det kommer väl. Jag hoppas att jag får bättre flyt också. Det är förresten nästan kul att filmen är uppochnedvänd om man tänker på min t-shirt. Det skulle gått att spegelvända den också men tydligen går det bara att använda en effekt åt gången i nya movie maker (eller jag har väl inte precis nya movie maker.. men den version jag har). Här är förresten Stockholms stolthet i munspelsbranschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0