Lite igår fast mest idag

Jag vaknade av att mamma kom in och berättade att frukosten stod på bordet. Hon och pappa skulle ut och göra fint i grannskapet på den årliga Städdagen så jag slog på radion och lyssnar på Vinyl 107,1. Min nya favoritradiokanal. Brukade dissa radion (det här är varför) innan jag fann denna frekvens. Vinyl 107,1 gör mig glad.

Klockan ett befann jag mig på gymmet och brände till en början minst 150 kalorier på motionscykeln. Det var någon snubbe som öppnade emergencydörren till tjejgymmet och det började pipa något alldeles förskräckligt så då började jag träna på den allmäna sidan istället. Natalie var också där. Vi byggde muskler och hade det trevligt samtidigt.

Igår var det förresten jobbigt väder när jag gick till jobbet. Snöblandat regn och blåsigt. Det var flera föräldrar som ringde och sjukanmälde sina barn. De ville säkert inte gå utanför dörren, haha. Jag förstod dem. Vi hade iallafall en lugn dag som spenderades inomhus. Nu ska jag inte jobba förrän på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0