Barnskötaren Elin

Jag har ju glömt berätta att jag jobbar igen! Den 2a april ringde min chef och väckte mig med frågan "Vill du jobba i några veckor?" Heeeeeheeee. Först var jag osäker men jag har fått kortare dagar och mer betalt. Nu är det jag och barnen igen. Jag vet att ungefär varenda svensk redan har kommenterat vädret idag men jag måste också säga det. VILKET JÄVLA VÄDER! Vi var inne med hela barngruppen idag för det gick liksom inte att gå ut. De små liven hade spring i benen kan jag lova.

Jag höll på att dö av väderhat när jag gick den korta biten från busstationen hem. Regn är fint och bra men regn och BLÅST och KYLA är fruktansvärt (om man får lov att säga så).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0