Håll avstånd och ha tålamod. Snälla?

Precis hemkommen ifrån en övningskörning. Jag kör loss på stora vägarna nu. Typ. Inte. Riktigt. Men jag kör på vägarna. Ibland. När det är folktomt. Min stora konstaterande är: Folk har INGEN RESPEKT för övningskörare. Är skylten väldigt osynlig? De ligger jättenära så att minsta inbromsning jag gör kommer att knäcka min baklucka, de kör om på jättekonstiga ställen bara för att de inte orkar med mig och de tutar sönder tutan när jag får motorstopp. VAD ÄR GREJEN? Det hjälper liksom inte. Jag blir bara mer stressad. Det borde de förstå. Alla med körkort har varit nybörjare. De borde väl veta hur det känns? Jag kommer alltid att ha tålamod med dessa små övningskörare. Så det så.


Frustrerad tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0