En sådan där dag

Idag har jag bara ätit frukost och godis. Jag har ätit godis konstant. I fredags köpte jag mig en stor påse på Godishörnet - Alltid minst 500 sorter. Jag har spelat Sims och fällt tårar när jag såg A Cinderella Story. Jag menar, kom igen. Den gråter man inte åt. När jag ändå var igång såg jag P.S. I LOVE YOU. Där snackar vi riktigt jävla storgråt, haha! Så himla fin film.

Jag har gymmat idag också så jag har iallafall gjort en bra sak. Det var dock alldeles för länge sedan jag var där. Jag hinner inte på vardagar och förra helgen var jag ju sjuk. Jag var nästan rädd att gymkortet skulle säga "tyvärr du är för lat och har blivit spärrad" typ. Nu har jag precis badat i två timmar. Invigde jacuzzin för i höst. Ja, det är höst nu. Visst är det? Nu ska jag göra i ordning lite mat till mig själv. Jag stoppar in en liten höstbild som jag tog för ett eller två år sedan. Hösten är här liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0