Ungefär såhär går körkortstagandet

I tisdags hade jag körlektion. Gick sådär kan jag berätta. På onsdagen övade jag och mamma på körmomentet vi hade provat på tisdagen. Gick skitdåligt rent ut sagt. Jag sprang ur bilen i ren frustration (rena turen att jag stängde av motorn och lade i handbromsen faktiskt) och lite senare skrek jag "JAG VILL ÅKA HEM! JAG FÅR ALDRIG KÖRKORT" ungefär. Idag, torsdag, hade jag körlektion igen. Jag hade inte så jättehöga förväntningar precis. Funderade på olika sätta att avboka körlektionen ungefär hela förmiddagen.

Dessutom glömde min far att jag hade körlektion så jag fick ingen mat. Bilen var inte hemma heller så jag fick cykla i panik på en för låg cykel. Jag hann precis. Stressad, hungrig och otaggad. Var kunde mer gå fel? Jag körde på en människa idag. Nej okej. Usch. Fett hemskt. Inte ens kul. Det gick faktiskt bra idag. Jag klarade av momentet äntligen. Jag ska boka halkbana nu. Jag kommer att ta körkort någon gång. Ungefär så går det.

Kommentarer
Postat av: agnes

haha ja!! spännande. sådär brukar jag också tänka, är ju alltid spännande liksom. man blir liksom automatiskt fanboi när man känner igen någon eller så.

2011-10-17 @ 00:03:08
URL: http://baradans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0