Jag gillar det här med lön

Idag har jag spenderat mer pengar. Jag har köpt viktiga saker som till exempel en klocka. Jag får inte ha mobilen med mig när jag arbetar och den brukar vanligtvis vara min informationskälla i kategorin Tid. Jag är ganska beroende av att få veta vad klockan är så jag har känt mig halvt handikappad dessa veckor. Jag har även köpt mindre viktiga saker men inte så överdrivet mycket faktiskt. Jag försöker behålla fötterna på jorden och det tycker jag att jag lyckas med.

Till exempel gick jag tillbaka för att Cubus försökte blåsa mig IGEN fast det bara handlade om sisådär 36 kronor. Alltså. Jag älskar Cubus. Alla jeans jag köpt där sitter supersnyggt och håller länge. De har fina och mysiga tröjor som inte tappar formen. MEN de senaste gångerna jag handlat där har de "glömt" kampanjpriserna och påstått att jag ska betala fullt pris. Det kan de ju glömma.

Jag varnar er lite grann. Akta er för Cubuskassan. Kontrollräkna före betalning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0