En perfekt helg skulle jag vilja påstå

I lördags spenderade jag min lön lite grann. På kvällen drog jag och gymmade med Natalie. Därefter drog vi hem till mig och åt smörgåsar med gurka på. Sedan pratade vi om allt och inget ungefär en hel natt innan vi somnade med John Mayer på låg volym. På söndagsmorgonen gick vi upp före mor och far och åt smörgås med gurka på igen. Sedan såg vi Narnia och skeppet Gryningen (om det var så den hette) och gymmade igen. Här tränas det på för fullt som ni märker.

När vi skildes/skiljts åt promenerade jag hem till Magda och vi tog en spontan tripp till IKEA en timme före stängning och tänkte fika på femkronorscaféet men det stängde tydligen tidigare än varuhuset. Typiskt. Det köptes iallafall en cdlåda. Man går aldrig tomhänt från IKEA. Så är det ju.

Kommentarer
Postat av: Magda

två cdlådor*

sen blev det bygga låda! x2

tack för aftonen <3

2011-10-03 @ 00:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0