Jag ber de drabbade om ursäkt

Jag hade kör idag. Underbart som vanligt! På vägen hem var jag och Magda så inne i körsång så vi sjöng när vi åkte hem. Det var speciellt en låt som fastnade. Vi sjöng en del ur denna låt typ hela vägen hem. Åtminstone i en halvtimme. Glömde jag nämna att vi satt på tunnelbanan? Det gjorde vi. Vi märkte hur folk började ta på sig hörlurarna efter ett tag. Det var inte för att vi var dåliga XD Alla skulle bli trötta av att höra samma del ur en låt i en halvtimme, men vi kunde liksom inte sluta. Därför ber jag härmed om ursäkt. Förlåt för att vi inte kunde sluta, men det var svårt. Det händer inte igen................... fast jo.. det gör det nog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0