Ångesten stör min stackars sömn

Godmorgon får jag väl lov att säga. Jag vaknade strax före fem imorse med fetaste ångesten över betygssättning och studentskiva. Kul. Jag kunde inte somna om och TRO MIG, det brukar jag kunna. Nu sitter jag iallafall här och skriver på min arbetsmiljörapport. När den är klar är allt klart för betygssättning! SÅ NAJS! men jag ska inte ta ut lyckan i förväg. Det är fortfarande mycket kvar.

Ikväll är min studentskiva och jag gick upp klockan halv sex. Jag kommer somna på middagen typ. Jag får väl sova innan jag åker.. och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska vara. Temat är "Såhär här du aldrig sett mig förut". Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Comoolamelisa

Excellent site.

2011-11-07 @ 19:37:40
URL: http://comoolamelisa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0