Tillbaka i skolan efter ett lov

God morgon! Nu sitter jag i skolan och myser. Sportlovet är slut. Det har varit ett fint lov. Tack alla underbara som gjorde det värt <3 Middagen igår var min frukost. Därför var det väldigt svårt att somna igår. När klockan ringde vet jag inte riktigt om jag hade somnat. Det var lätt att gå upp iallafall, så jag ska inte klaga, och än sålänge har jag inte svimmat av trötthet. Jag hade piano för en halvtimme sedan. Min sånglektion är inställd så idag har jag bara projektarbete och mentorstid. Ansträngande, ska ni veta.

Det är alltid lite konstigt att vara tillbaka i skolan efter ett lov. Något är alltid lite konstigt. Ändå känns allt nästan som vanligt. Som att lovet var en helt annan värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0