Spektrum Voice övar på för fullt

Jag kom precis från kören! Vi repar inför vår körtävling som är i Österrike i juli, om jag inte redan har sagt det. Vi ska köra fyra låtar. Song of Hope, en låt som en svensk körledare hade skrivit till sin egen kör när de tävlade förut.  I'm Beginning to See the Light, som är en jazzlåt som vår körledare arrade ihop. Fields of Gold, i körversion, mycket snygg! Och Hide and Seek som Imogen Heap vanligtvis sjunger. Min körledare har gjort ett supersnyggt arr. Det är många små sekunder (små avstånd mellan två toner) som ligger och brottas men när vi sätter det så dör man av snygghet. JAG ÄLSKAR KÖREN!

Här är Imogen Heaps version av Hide and Seek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0