Första gången inför en större publik

Idag joddlade jag för första gången inför en större publik än tio personer. Jag joddlade för skolan på en minikonsert som vi treor hade. Det har jag länge velat göra men aldrig riktigt vågat. Gör man fel när man joddlar så gör man fel ordentligt. Det är det som har skrämt mig. Det är inte alltid det går. När jag joddlar för skolan har jag 25 sekunder på mig att vända deras konstiga nedvärderande tankar om joddling till något positivt och asgrymt!

Det gick iallfall jättebra! Bättre än jag hade hoppats på. De fick underbara, förvånade och samtidigt imponerade uttryck i ansiktet och alla var helt knäpptysta under mina joddlande 25 sekunder. När jag var klar fick jag mycket applåder. Det var jättehärligt! Jag är så glad över att jag inte hamnade snett eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0