Allt är bara underbart och mysigt

Det har varit en himla fin vecka. I skolan har vi bara myst och ätit tårta och sedan har vi varit ganska lediga ju. Mamma och pappa har varit i Turkiet så det har varit föräldrafritt hela veckan! Det är så underbart att få vara sina egna bossar. Vi har haft det jättekul! Det är även bra när föräldrarna kommer hem och man märker hur underbara de är. Vi har varit på barnkalas idag!


En ganska oförberedd bild framför den nya rutschkanan

Mitt kusinbarn Melvin fyllde två år. Tiden går liksom. Jag har alltid varit yngst. Nu börjar storkusinerna få barn. Alla släktträffar är fyllda med barn numera. Mys! Men lite läskigt. Jag vet inte om jag någonsin har ätit så god tårta. MUMS alltså. Efter kalaset åkte vi hem och grillade. Brorsan och hans sambo Carita följde med. Vi hade det jättetrevligt! Jag avslutar detta inlägg med att säga att jag älskar min familj. Jättemycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0