Jobb, övningskörning och hammocksovning

Oj! Vilken dag! Först gick jag upp klockan sex för att gå på min första ARBETSINTERVJU! Jag var iväg i god tid men sedan var tågen sjukt försenade så jag kom en kvart försent ändå. Jävla tåg! Det jämnade ändå ut sig eftersom att JAG FICK JOBBET! Den 8 augusti börjar jag arbeta på en förskola i min kommun. Det känns jättebra! Verkligen! Jag har sedan solat lite och läst i svenska versionen av A Walk To Remember som jag lånade på biblioteket igår.

Nu är jag precis hemkommen ifrån min första övningskörning! Alla papper blev klara i måndags. Det gick faktiskt riktigt bra. Jag trodde att jag knappt skulle få bilen att rulla utan att men jag körde runt ett bra tag faktiskt. Jag växlade t.o.m. upp till tvåan. Nu ska jag iväg på ett soväventyr. En sak jag har på min att-göra-i-sommar-lista är att sova i hammocken. Det ska jag göra nu. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0