Här sov jag inatt

Fast jag hade täcke och kudde också. Jag vaknade många gånger. Det ramlade ned bär från rönnen på hammocktaket hela tiden. Stöööörande! Sedan hörde jag postbilen som körde i full fart med morgontidningen, alla grannar som åkte till jobbet, min familj som började snacka med mig när de höll på att gå hemifrån (!?).

Klockan nio var solen uppe och stekte. Då var det olidligt varmt och jag hade ont i ryggen. Fick en känsla av att hammockdynorna inte är gjorda för att sova på en hel natt. Då gick jag in och sov i min underbara säng i två timmar. Det var ändå en väldigt mysig natt. Äntligen fick jag sova under min sänghimmel som aldrig kom upp. Fåglarna kvittade och vinden blåste. Luften var frisk. Hammocken vaggade skönt och lugnt fram och tillbaka. Inget att rekommendera ändå kanske.


Kommentarer
Postat av: malin/lokalresan

Åh, mysigt det ser ut, även om det inte var så bekvämt. :)

2011-06-30 @ 23:45:47
URL: http://lokalresan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

så mysigt det låter!

2011-07-01 @ 00:14:19
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0