En ny kategori inspirerad av niotillfem

Niotillfem är en blogg som jag följer. Så himla fin blogg! Man blir alldeles varm i hjärtat av att läsa. Hon har ibland tagit kort i böcker några texter som hon fastnat speciellt för. Jag brukar läsa på sommaren men inte så mycket annars. Nu är det sommar. Det började med att jag tänkte på ett citat ur en bok i några dagar. Jag gick tillbaka och läste det igen. Då kom jag ihåg hur niotillfem hade gjort. Nu har jag tagit flera kort på olika texter som jag fastnat för. Jag kan titta tillbaka i kameran på citaten och läsa dem och bli glad. Jag bestämmer mig nu för att ladda upp dessa citat här i bloggen. Jag hoppas att jag inte bryter mot några upphovsrättsregler om jag nämner bok och författare.

Citat ur 14 år till salu som är skriven av Caroline Engvall



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0