En liten tjuvstart på midsommar

Igår var en fin dag! Mamma jobbar på en förskola (man får tydligen inte säga dagis längre) och jag var där på besök för att få fika och dansa runt midsommarstången. Mamma jobbar på en småbarnsavdelning. Det blev inte mycket dans. Mestadels fick vi hålla koll så att barnen inte sprang iväg. Gulligull. Fikat var gott iallafall.

Efter middagen cyklade jag och Magda iväg och badade. Jag doppade mig för första gången iår. Det var jättehärligt att bada. Efter vårt dopp cyklade vi hem och fräschade upp oss. Sedan åkte vi in till stan och fikade på Café 60 tills det stängde. Vi tog sista tunnelbanan hem. När jag kom hem var klockan ungefär två. Jag råkade aktivera larmet. Stackars familj!

Imorgon är det midsommarafton! Det kommer att bli underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0