Väldigt hemma och vaken

Nu är jag hemma som ni säkert har förstått. Hemresan började med att vårat plan var FRAMFLYTTAT en timme. Visste inte att plan kunde flyttas fram. Tur att vi var i god tid iallafall! Allt här hemma var sig likt förutom att alla bananer hade blivit gamla och mamma hade totalsabbat min röjstatistik. Fy mamma! Jag var sur i en timme och sedan sa mamma förlåt och då sa jag "men det är ju bara ett löjligt spel". För det är det ju.

Det var jätteskönt att få sova i sin egen säng. När jag vaknade gick jag och gymmade för första gången på över en vecka. Det var underbart! På kvällen såg jag Harry Potter igen med min familj den här gången. Den är fortfarande sjukt bra :) Idag har jag tagit det lugnt. Jag har packat upp faktiskt. Jag brukar aldrig packa upp eftersom det är så tråkigt men nu gjorde jag det nästan på en gång. Duktigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0