Windows Movie Maker och jag bråkar

Nu, när jag har en ny dator så funkar det att redigera mina kamerafilmer i Windows Movie Maker. Det har aldrig funkat förut! Jag är väldigt entusiastisk gällande detta eftersom jag alltid har velat göra en film med klipp från min kamera. Dock är det ett problem. Windows Movie Maker stannar hela tiden. Det har det alltid gjort, i alla versioner, men nu är det extremt. Jag hinner göra två saker och sedan står allting helt stilla. Jag måste starta om datorn varje gång för att det ska funka igen. Jag har startat om datorn ungefär fem gånger idag. Jag vill inte hålla på fler gånger. Datorn kan inte må bra av det, men jag vill göra min film! Den kommer bli superbra, när det väl funkar.. skitjobbigt! Kom igen nu movie maker! JAG BEHÖVER DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0