Little House on the Prairie

När jag var liten såg vi alltid på Lilla huset på prärien på morgonen. Mamma läste för mig, eftersom jag inte hann läsa själv. Ofta så började hon gråta och då hörde jag inte vad hon sade, men jag ÄLSKADE jag serien! Det finns typ sju säsonger, och barnen blir vuxna. Tänk att ha kontrakt på att vara med i en serie hela livet typ. Vi har köpt första och andra säsongen. Jag känner faktiskt igen vissa avsnitt hittills, fast det var över tio år sedan jag såg dem (oj vad gammal jag blev nu). Jag, mamma och syster sitter tillsammans och håller varandras händer när Lilla huset på prärien sätts på. Det är kvalitetstid, ska ni veta.

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: oooh gud så glad jag blir :D en av de bästa kommentarerna hihi .kram!

2011-01-18 @ 19:35:44
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0