Helt plötsligt kanske jag blev 18 ändå

Igår var jag på krogen för första gången. OMAJGAD..... Krogen har inte känts som något jag har längtat efter och därför höll jag mig i tre månader efter min artonårsdag, utan att ens planera en såkallad "utgång". Nu när min underbara vän Magda frågade sade jag ändå såklart ja. Det är klart att man måste vidga sina vyer lite. Någon gång skulle jag ändå prova att gå ut, och gärna innan jag fyller 30. Det kändes väldigt spännande när jag tänkte på det, så ja. Varför inte? Vi kom dessutom in gratis så jag skulle inte behöva känna att jag slösat några pengar. Totalt betalade jag bara ynka 50 kronor för entré, garderob, dricka och dans till tre på natten. Hade jag kul? Ja föfaen! Det var kul! Det var jättekul! Kanske var det t.o.m. superduperkul! Jag går säkert ut flera gånger, men jag kommer aldrig bli sådär full så att man ramlar och fjantar runt. Hoppas jag.


Kommentarer
Postat av: Chris

Grattis Majs. Bra gjort. ^^

2011-01-10 @ 00:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0